va gör man ?

Vilket jävla skitväder ! Vaknade i morse, kl 7. Dags att släppa ut hästarna. Och vad fan tänkte jag, det är ju inge sol ute ! Jag hade hört att det skulle vara 18+ idag. 18+ my ass! det va typ 1+ och dimma så ma knappt såg handen framför sig. Ungefär så ja.. Hade iaf klarnat upp lite när jag åkte hem från stallet sen, men bara 2+ hehe. Idag har jag en låång tråkig dag framför mig, ska städa så det är fint till i morgon. Även åka på dollar, måste göra det idag för vart inte så igår hehe. Jag fastnade hemma.. A just ja ! Hundarna åt ju lite sopor igår, och den som åt mest var nog Ferrari. För han spydde hela kvällen, hur jävla mycket som helst. Massa pasta och skit. Om man samlade ihop alla högar som han la den kvällen så hade det blivit typ två tallrikar. Hur fan kan han få plats med så mkt mat!? Rätt åt han att han spydde, äckligt att äta sopor..

Och inte kunde jag sova nå inatt heller. Dels för att Ferrari satt och skrek i hallen med jämna mellanrum. Han fick inte sova i mitt rum för jag va rädd att han skulle spy i sänge hehe. Och plus att jag typ har panik över min ekonomi nu ett tag framöver. Vet inte riktigt hur jag ska få allt ått gå ihop. Måste sko hästen den här månade , och det kostar ganska mycket. Och så måste jag betala veterinärräkningen på 4100, och det tror jag att jag har pengar till nu, prick. Men jag måste ju ha nått att leva av resten av månaden också. Så väntar lite med den räkningen till jag får pengarna från försäkringskassan, dom får jag  nog i början av maj. Med dom pengarna som blir över av de, ska jag köpa hö för. nästan 1000 spänn. Så helt ärligt så vet jag inte hur det blir på sista :( Är ju nåra veckor kvar så får väll se, men känns väldigt hopplöst..
Ingen som vill köpa min stereo ? ett oanvänt träns som är för stort för min häst ? eller ett jätte fint hopp shabrak (stava), i grön sammet. Aldrig använt då jag inte har nån riktig hoppsadel. Kan inte komma på nå mer ja kan sälja som är värt nått. Massa klänningar har jag ju, som inte är så mkt använda, men vem köper sånt liksom ? Nä det är nog kört hehe.



Kommentarer
Postat av: Ida

Det är inte kört!! Panta burkar. Lägg ut på tradera (klänningar, träns, schabrak och de). Du kommmer klara det! Annars får väl du låna lite bensin och bil, för sen behöver du inte betala nå mer juuuu!

2009-04-11 @ 12:09:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0