Ett litet lördagsskratt

Fan vad jag är aktiv idag. hähä ;)

Men jag måste bara skriva nåra rader. Har för det första kollat på en film medans jag åt. Penelope, den med tjejjen som har grisnäsa, den va ganska rolig faktiskt ;P
Sen så kollade jag runt på lite bloggar och hamnade på Dessies blogg, hon som är på topplistan på blogg.se första sida. Bläddare ner och hittade ett videklipp som skulle vara roligt tydligen. Och det roliga var att läsa kommentarerna till de inlägget haha. Alltså jag dog. Dom flesta handlade om samma sak, hur hon såg ut i ansiktet. Visst alltså jag råkar säkert också sminka mig för mkt i bara ansiktet ibland, men brukar försöka iaf att smeta ut lite nertill också så de inte blir nån kant å så. Men iaf, jag ska inte hacka på hennes sminkning, det var kommentarerna som fick mig att skratta bara ;P

Här är två jag skrattade åt av nån anledning:

Postat av: Felix

Alltså seriöst, kolla din hals och sen så kollar du ditt ansikte. Ser du någon skillnad? om du ser någon skillnad? ser det bra ut tycker du? Din hals är blek som en vanlig svensk hals, och ditt ansikte är svart som helvetet...

Postat av: anna

Du är äckligt brun i ansiktet jämfört mot vad du har för färg på bröstet! Allstå helt ärligt. Det ser förjävligt ut, man märker att du är en liten fjortis som inte fattar så mkt iaf, lycka till i livet och med ditt sminkande,

OBS! Du är inte fin fast att du tror det.


Ida, du borde ju skratta tycker jag ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Okej. vad tjatigt! men tema är ju inga problem. ta en svart klänning eller vad du vill, och så skaffar du bara typ en skärp, eller ett tygbit och fixar nått =) förresten så är sista april typ inställt än så länge.. Dom kunde tydligen inte hyra ut den då :S idioter!!! Men kom ner ändå, för vi hittar på nå annat! <3



haha ja jag skrattade men kanske inte så mycket som du trodde jag skulle göra ;) hah

2009-04-13 @ 20:34:22
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Karin

haha, du har hittat mitt kvällsnöje ser ja, jag är in och garvar där varje dag ;P

2009-04-14 @ 00:44:45
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0