helgen.

Då var helgen över då. Har iaf gjort nått i helgen för en gångs skull, eller att det hänt nå speciellt iaf. I fredags så vart det pizza här hemma, och lite spel senare på kvällen :) Jag och mamma kom på delad första plats ;) Sen på lördagen så hade vi städdag typ. Jag mamma och Nelly. Fast det vart inte så jätte mkt städa, vi började med att åka på dollar och köpa lite saker. Sen vidare på Coop för att köpa mat. Sen stannade vi på donken och tog med lunch ut till "bakom flyget" där vi släppte ut hundarna och frös samtidigt som vi försökte äta. Men det gick tillslut iaf ;) Sen åkte vi hem och spelade kort och jag fick stryk haha. Och igår så vart det efterskottskalas x 2. Först kom Emma och Anna hit, och jag hade fixat en hallonpaj :) Vart också lite F1 där på söndagen, men det slutade inge bra..... Sen lite senare så åkte jag ut till Pappa på mer kalas och smörgåstårta :D mums ! Vart en jätte trevlig dag iaf :)


Kommentarer
Postat av: Ida

mysigt :D

jo jag vet, men nu ska kristofer att han skulle ha 1000 spänn av mig om jag färgade svart eftersom jag har lagt ut så mycket pengar på håret. :S sant så sant

2009-04-20 @ 14:52:19
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0