Ute mkt idag..

Grått och jävligt väder idag också. stort SUCK !
Har tom regnat en del..

Nu är familjen på väg iaf , uppåt fjälls hehe. Kevin en på match så jag är ensam med vildarna.
Men jag har iaf vart ute ur huset en del idag ;) Var och storhandlade med mamma på coop först, till söndag hehe. Och sen åkte vi till gth och satte oss en sväng. Och så åkte vi och handlade på Lidl det dom skulle ha med i husbilen, och tog med lite Donkenlunch tillbaka till Gth igen. Och efter det så tog vi husbilen och åkte och köpte spån till Lussi och köpte det sista på tempo. Jag köpte en tidning också, en tjock en hehe. Enbart för att de var en söt kuvertväska med ;) Men jag läser nog tidningen sen också. Ja det var iaf min dag, a just ja, va ju till stallet också typ nyss. Så nu ska jag banne mig stanna inne resten av dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0