Utbildning..

Har kollat på slutet på super zebran sen jag skrev sist. Och nu rädda Willy 3 ! Jag vill också ha en Zebra, och en späckhuggare som inte äter upp mig :)

Sitter och kollar lite utbildningar i gävle nu. De där Wbdesign har jag nog lagt ner, finns inte i gävle. Och jag vet inte om jag vill flytta längre än till gävle om jag måste flytta. Har ju hästen här hemma så bra om man kunde komma hem nåra ggr i veckan och rida och så. Men jag hittar inte riktigt nån utbildning som passar mig. Eller kanske är för att jag inte är 100 på vad dom går ut på haha. Plus att man måste ha Matte C för att söka vissa och det har jag verkligen inte.. Men jag var ju inne förut på att bli typ dietist eller nått. För det intresserar mig med vad som är nyttigt att äta och så, jag skulle vilja vet vad som är bra liksom hehe. Vem vill inte vara hälsosam ? :) Så har hittat en utbildning i gävle iaf som jag tror handlar om det, hälsa nånting hette det och vad jag fattade det så skulle man välja nått att fördjupa sig i efter 3 terminer och då fanns det att välja "kost och hälsa" så kanske kan vara nått. Ska bolla med mamma när hon kommer hem vad hon tror. Ska ju också söka till polisskolan till hösten, så det har jag inte lagt ner. Men måste ha nått i reserv ifall jag inte kommer in. hmmm, nä ska nog ta och duscha nu, sviker Willy för har ju en del att göra idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0