Tisdag

Inget kul väder idag heller. Men ska ändå städa hemma så gör väll inget hehe. Sen när mamma jobbat klart så ska vi ner på stan och fixa lite. Lämna in en bild som vi tog igår på expert så vi kan rama in den och ge till mormor. Hon fyllde ju år igår men är i örebro så får bli idag om dom inte kommer hem för sent :)  Mamma skulle också titta på ett par skor, får se hur mycket det finns här i lilla söderhamn.. Vi ska också färga håret på varandra, mamma min utväxt och jag ska slinga hennes. Blir en del att hinna med idag med andra ord. Skulle vara trevligt att få hästen skodd också men som vanligt så är våran hovslagare väääldigt svår att få tag på :P
I morgon är det nog packningsdag för oss alla hehe. Så man slipper så mkt sånt på torsdag när vi ska iväg. Mamma och dom till mantorp och jag till Ida i årsunda :D Längtar kan jag säga, och nu är det nära :) Kommer bli svinkul som alltid när man är med Ida ♥


mitt lilla äckel


Kommentarer
Postat av: Ida

ÅH vet du hur mycket jag längtar eller?! :D

2009-04-28 @ 14:26:58
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa :d hihi!!

det är ju i hennes rum du ska sova :p om bella kommer med då

2009-04-29 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0