Nöjd!

Gud vad jag är dålig på att uppdatera. Men jag har faktiskt inte haft tid, kul nog ;)
Och hujeda mig vilket bra väder det är idag ;D Så himla underbart så man kan inte annat än blir glad :) Vi har iaf vart ute nästan hela dagen. Krattat gräsmattan och städat undan massa skrot från altan. Kanske man kan sitta ute och äta ikväll, eller nån annan dag ;) Skulle vara gott med grillat. Sen efter vi hade krattat (inte helt klart men) Så åt vi lite lunch och sen gick jag ut och la mig på studsmattan en sväng. Man måste ju försöka bli brun iaf haha. Gick inget vidare, men skönt var det :) Nu har mamma och stefan åkt och skjutsa nelly och hennes kompis till gävle. Och jag ska åka till stallet, blir väll en ridtur tänker jag, en svettig en ;)


   

          Kallt ute ?                                        Sötisen på studsmattan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0