natt inlägg

Jäkligt sent för att vara mig iaf. Men jag la mig för att se på Twiligt en gång till hehe. Våran tv funkar ju inte, eller vi har inga kanaler förns på fredag typ för vi har bytt boxer eller va det heter. Så missade Greys :( Men får se reprisen istället :) Twiligt är iaf en helt underbar film, har redan sett den en gång förut, men den va precis lika bra nu också :) Oj kolla, Nu står ju Edward här och kikar på mig, busis.

Haha April April ;)  Patetiskt men måste ju hinna med ett skämt innan 1a april är över.

Lyckades iaf lura en person idag. Att jag fyllde år igår och att han hade glömt att gratta mig.Skämtet gick hem, så stort ;)) höhö
Men han lyckades lura mig först, fast de kanske bara gör att jag lyckades lura honom direkt efter ÄNNU coolare ;D

Aja , Gonatt !


Kommentarer
Postat av: Ida

vem lurade du? :P



haha okej, nej men jag ska inte sälja min pärla. men det är jävligt jobbigt när jag nyss lämnat in den och nu är den trasig igen.. :(

2009-04-03 @ 11:34:51
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0