Lördag

Nu har jag ändrat min blogg lite. Kanske inte så jäkla proffsigt men ja är ju inget proffs heller så ;P Huvudsaken jag har min egen hund i headern än någonannans, även om den hunden var jäkligt fin ;P

Aja, det här får duga ett litet tag om ja inte lyckas snygga till det lite mer.

Har kollat på F1 kvalet nu på morgonen. Måste säga att jag inte direkt är nöjd.. Blä
Va händer idag då? Jag har träningsvärk sen igår, så rör mig inte nå gärna haha. Men ska iaf åka till stallet och mocka sen, och kl 4 ska jag ut till farmor och farfar och fira farfar i efterskott :) Trevligt trevligt.

Kommentarer
Postat av: kicki

haha...jo jag menar de jävligt läcker :p Jag tyckte de blev fint me din blogg ja :)

2009-04-04 @ 12:39:45
URL: http://kickilura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0