Ge mig..

Vilket tråkigt väder det var idag, fast inte kallt så de är ju skönt. Igår så missade jag Despan haha. Men spelade in med våran braa tv så ska se de idag istället ;) Iaf så kom det en kvinna hit igår och visade massa Mary Kay produkter. Det var jag, mamma, Amanda och hennes mamma som var här. Ganska kul att prova alla produkter faktiskt för dom funkade ju :) Så vi köpte lite saker, hade inte råd att köpa allt som man igentligen ville ;)  Blir även en smink grej framöver också :)

Idag så har jag hunnit med mer än vanligt hehe. Eller hunnit med, jag hinner igentligen alltid med en massa saker men har inget att göra direkt. Men har iaf vart på resurscentrum på nå information om Forsa högskola. Och det kändes som dom pratade om Nytorp. Men boende och att det är så få elever så det blir en bra gemenskap och lärare och elever hittar på mycket tsm och umgås. Men jag har ju redan sökt högskola så ;P Plus att jag har provat på internat livet redan, och är nog lite för gammal för det nu känns det som. Skulle vara skönare att ha nått helt eget som man får göra vad vad man vill med och så. Men nu är det gjort iaf, så ska inte dit nå mer förns nästa vecka ;P Fyllde även i min lapp till försäkringskassan så jag får pengar sen om nåra veckor.
Efter det så åkte jag till stallet och gav hästarna lunch.

Jag vill ha nya skor ! Nån som vill ge mig ett par (A)

Kommentarer
Postat av: kicki

härligt! då vet du vart ditt liv är påväg iaf,med högskola och allt :) den klubben joinar inte jag just nu haha!

2009-04-22 @ 19:15:47
URL: http://kickiluras.blogg.segg.se
Postat av: karin

jag behöver 3 nya skor:(inte billigt inte:P

2009-04-22 @ 22:18:35
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0