Bra att äta äggskal ?

Fan vad Enzo lyssnar dåligt. Han biter på skor heeeela tiden och han fattar ingenting. Även att jag råkade glömma soppåsen på golvet i köket när jag åkte till stallet. Skulle ju ta med den ut och slänga den men smaaaaaaart som jag är så glömde jag den :S Så jag fick ju en kul uppgift när jag kom hem. Spagetti och äggskal över hela köket typ. Enzo knapra ägg som en galning så jag hoppas han inte blir sjuk nu :S Vassa skal liksom.. Ska fan sätta upp en lapp, Glöm inte soppåsen, om det skulle stå nån på golvet.

Guuud vad jag längtar tills jag får åka härifrån, till mina vänner!  Hoppas hoppas verkligen att det inte skiter sig med ekonomin så jag inte har råd att åka på sista april :( då blir jag fan väldigt lessen, kul att sitta ensam hela den långa helgen.. Nä men vafan, har jag inte råd att åka dit hänger jag nog med på tävling istället. Bra ide hehe :)

Ikväll får man se vad som händer, ska iaf upp tidigt i morgon jag, och släppa ut hästarna. Sen har jag en lång städdag framför mig.. Är inte direkt rent , nånstans här hehe. Blir så när man har hundar, speciellt min som smular sönder allt han hittar. Ska försöka ut och rida i morgon också om det är bra väder, Enzo skulle behöva en långpromenad också, va länge sen nu. Så jaa, man kan säga att jag kommer ha fullt upp i morgon. Och på söndag hehe. För då ska jag baka hela dagen lång, iaf ändå till folket kommer för då ska det vara klart.. Fan vad mycket skit jag skriver haha, men nu vet alla va ja ska göra i helgen iaf ;) Inte ut och supa som normala ungdomar.

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe :) klart du kan komma. Det är inte alls dyrt att åka ner hit och hem =) resten fixar vi!! <3

2009-04-11 @ 00:15:50
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0