Bil tur.

Vilket härligt väder det är idag ! Det gillas :D Har vart ute och åkt lite med Emma. Hon kom hit och frågade om jag ville hänga med och titta på Hugo. Hästen som hon har börjat rida nu. Så jag har åkt lite finvolvo med henne. Först ut och lucha våra hästar, passade på att mocka och göra klart då också eftersom de blir kalas senare. Sen åkte vi och kollade på Hugo, jätte fin var han :) Och sen till Gth och lämnade Enzos bur så jag kan gå dit med han sen. Han kan ju inte springa lös i bilen om vi ska in och handla nånstans. Kan de bli lite piss i bilen nämligen ;) Så ja ska väll ta och börja traska nu snart. bara byta brallor och kamma mig kanske ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0