Söndag

Har vart hos Jesper jätte mkt idag :)  helgerna blir bara bättre och bättre !

Igår så va vi ju till Alex. Först så kollade vi på film i lägenheten, Jonas joinade också :) ett tag iaf haha. Sen drog han iväg och stekte lite med Audin ;)
Jag han även med att träffa Emelie coh Ellen en sväng igår på natten :) Det va mycket gillande haha ;P
Sen åkte vi hem och skulle se på film jag Jesper och Jonas. Men det vart tv ist, Nått gammalt med Tom Cruise som gick.. Men ja orkade inte så länge så gick och la mig hehe, men då kom dom också på att dom va hemskt trötta så de vart sängen för alla tre.
 
Så i morse, trött och jävlig kliver man upp och åker till stallet för att släppa ut hästarna. Det gick bra med allt där, men sen på hemvägen innan ja ska åka upp på bron så bara lossnar kopplingen typ. Så där vart det stopp. Kunde inte flytta bilen heller och ingen telefon hade jag med heller..  Tur att ja va i stan iaf så det inte va allför långt att gå till  lägenheten. Kom dit och ringde till mammsen som fick komma. Vi lyckadas bärga ut Opeln till Gth och där står den nu. Sen åkte vi tillbaka och sov vidare. Klev upp  typ 2 igen och kollade på F1en som va MYCKET spännande idag :D Hamilton ägde på slutet, och Finnpecka kraschade.


Nu sitter jag bara hemma och kollar på Pirates of the Caribbean och käkar After Eight :) mums



Kommentarer
Postat av: Palm

Men han hade bara tur att hans bil funkade bättre i regn ju ! Men han kom trea för fick ju tid tillägg så massa vann iaf :D

2008-09-10 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0