Nils Karlsson Pyssling

Kollar jag på nu, Faktiskt så tycker jag det är skitdåligt. Men dosan ligger så långt bort så orkar inte byta kanal haha .
Måste typ åka å ge hästarna lunch om ett tag, tänkte duscha före för ska på arbetsförmedlingen sen :P

Det är helt otroligt va dåligt med Chihuahua annonser det har blivit nu bara för att, jag FÅR köpa en om ja hittar en som passar. Förut har mamma sagt att ja måste vänta tills ja flyttar hemifrån, Men nu säger hon att ja får köpa en. Bara vi smyger för stefan haha . Hon är väll så himla sugen på en valp själv hon så hon tycker väll bara de skulle vara kul :)






Jag lägger snyggsidan till och ställer upp på en pose med Kevins pokal  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0