Mantorp

Kevin fixade ström åt oss igår. Sprang upp med sladden (sladdarna, vi fick skarva rätt ordentligt) till Ferraris eldosa haha . Så där sitter i nu tills nån drar ur oss. Igår så hände inte så mycket här iaf. Bara bygga tält i stort sett och förbereda. Han skriva lite om förmiddagen på bilddagboken igår iaf.
Jag och mamma fick låna Roberts bmw och åka bort på City Gross och handla lite.
Även att jag hittade ett par lila strumpbyxor där ;) som jag har letat efter sånna som ska vara precis så jag vill liksom. Jag tror ja hittade rätt där inne ;D tunna och fina.
Nu har man fixat sig lite snygg, och sitter i husbilen och glor bara. Ska ut senare och kika lite, kevin ska köra första kvalet kl 13 typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0