kväller

Nyss hemkommen från Jonas. Vart lite film där, Love guru. Den va rolig :)
Synd bara att min tlfn va mongo. Ja tyckte att de va lite underligt att ingen hade hört av sig till mig på hela kvällen. SYnd att folk hade det, men jag hade bara inte märkt nått. Började med att jonas fick sms av kevin som fråga om ja va där. Hm tänkte ja, varför frågar han inte mig först haha . Så kolla ja på tlfn och jag hade inte fått nånting, inge sms inge samtal.. Hade full mottagning men stog att ja inte hade nån nätåtkomst.. Så ja starta om tlfn och efter typ 20 min droppar de inte 7 sms haha . Så jag va inte bortglömd. Jag har bara en knäpp telefon. Sen va det svårt att få iväg sms också, för då vart mottagningen dålig, men ja hade nätåtkomst iaf. Man kan ju inte få allt hehe ,




Ja hatar när du gör så där, eller ja blir liksom rädd. Man kan ju aldrig veta det har ja lärt mig. Man kan aldrig vara helt säker på någon, det kan fort gå över..




Nu ska ja sova iaf, Nu på en gång ! gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0