Intressetest

Typ hela dagen har handlat om intressen. Suck ! Ja har ju typ inga fritidsintressen. Ja vet bara vad jag gör på fritiden i nuläget. Men sen finns det ju annat ja hellre gjorde. Typ ja skulle kunna shoppa jämt, om ja hade pengar. Ja tycker det är lite trist att lista ut vad man ska jobba med genom att kolla va man har för fritidsintressen. Bara för att jag Har en häst betyder inte det att jag Vill jobba med hästar. Ja menar alla som har hund eller katt tänker väll inte bli veterinär ?! eller har ja fel ?  Aah, Less!

I morgon så ska jag dit igen, på resurscentrum alltså. Fast bara en kort stund för kl 10 ska ja till ungdomsmottagningen och kolla lite. Behövde inte komma tillbaka sen. Kl 15 ska jag även till frissan också, Fixa skallen lite :D Känns som att det kunde vara dags haha !

Nu har jag städat i vardagsrummet. Tyckte det var vädligt duktigt av mig eftersom alla prylar som låg överallt inte är mina men ja plockade ändå upp dom, så nu belönar jag mig med lite data tid och Coca Cola :) Men bara tills mammsen kommer hem, då ska vi åka iväg och hämta lite mera spån på vårat hemliga spånställe ;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0