Hunnit med lite redan

Ja eller klockan kanske är rätt mycket, men ja brukar knappt ha klivit upp vid den här tiden annars.
Har knappt kunnat sova inatt heller, så fruktansvärt ONT i magen ! ja vill bara dö emellanåt. Skitdrygt ! Ibland gör de inge ont alls, så kommer det ibland typ kramper så man blir hela galen. Värst är det när de blir så när man kör bil, då krockar ja nästan.. Det är lite bättre idag iaf, har inte fått sånna där superoda attacker idag så hoppas ja inte får de när ja ska sova sen heller.

När vi klev upp iaf så skjutsade ja hem Jesper och sen åkte ja på Dollar och handla present till Emma :) Liten present bara så där, för annars brukar vi ge varandra massa pengar ist, Därför det blev present från Dollar :) hon fick pengar OCkså ! ;)
Så åkte ja på Tempo och handlade lite Wook som ja kan laga till om ja orkar nån dag haha . Och sen åkta ja ut till Emma med min fina present och pratade lite :) trevlans.

Så nu sitter jag här och kollar på F1en. Det går verkligen inte bra hahah, Spöregn.

En till som det inte går bra för är min kära lillebror . Dom är i Norge nu på näst sista tävlingen för i år.  Mamma har hållt mig uppdaterad. 7a på träningen, 8a på tidskörningen. Det är tydligen blött och jävligt där borta i bajsnorge. Och nu smsar hon mig att kevins bil typ inte ens startar ! Dom har bytt nästan allt på bilen dom kan komma på men det hjälper inte. Och det är 15 min kvar till Lineup . Ser ljust ut !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0