highway to Mantorp

idag så har ja vart på resurscentrum igeen. Fast det va ganska kul idag iaf :)  Kom fram till att jag och tobias tydligen skulle passa som modeller (?) haha
Sen på slutet så fick vi ett grupp arbete. Jag var i grupp med tobias och erik och vi skulle komma på fördelar med att jobba på mc donalds haha ! eller typ lyfta fram jobbet iaf så att folk skulle vilja jobba där. Det va inte det lättaste. Men den andra gruppen hade graventrepenör elle va det heter. Kanske lite värre haha ;P
Åkte och käkade på Gth efter vi var klara med våran uppgift. Donken vart det haha ! sen åkte jag på kappahl och handla lite höst mys och annat nödvändigt. Stallet efter det, mockade åt båda hästarna för Carina ska ju få ta hand om våran plupp i nåra dagar nu så ja kände att ja ville vara snäll ;P Efter stallet åkte jag och solade också, kunde behövas ! synd att jag är albino så det hjälpte tyvär inte. lika vit som innen :(

Men nu är vi iallafall på väg :) Sitter i husbilen nu jag med mamma. Vi har lämnat Brovallen typ nyss. Där som trailern står så stefan och kevin åker i den nu . Skönt att det inte är så långt till Mantorp iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0