Hemma igen

Jajjemen. Nu har ja varit och mockat och fixat klart i stallet. Åkte lite omvägar till och från stallet för att få åka lite "extra". Är så mysigt att bara åka och lyssna på musik :) Speciellt när man vet vad himla tråkigt man kommer få när man kommer hem..
Nu har jag en liten pudel som sitter och stirrar på mig, Ja tror att han med det vill säga GE MIG MAT! Så ja ska väll ge stackaren mat så han inte magrar av.
Sen ska ja väll lägga mig på soffan och glo på tv tills Jesper kommer. Inte för att ja ska göra nått annat när han kommer, men då är ja inte ensam och ser på tv iaf.





Tänkte roa med en bild på mitt vackra huvud med mitt vännu vackrare hår, Host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0