hål i väggen

nu är det återigen söndag.
Jag gillar ICKE söndagar..

Men har iaf vart en riktig myshelg :) Har inte vart många timmar som vi inte har umgåtts, Det är så det ska vara :D
Bra också med tanke på att vi inte kommer att träffas på två veckor nu :/ Jag ska ju till Mantorp på Stcc finalen nästan helg. Så blir svårt att träffas då när han kommer upp och jag åker ner .. Ge mig två Snaaaabbbbaa veckor nu, och en jätte rolig helg så tiden går fort :)

Nu sitter jag i min ensamhet ( kevin vart ju sur och gick till sitt rum ) och tittar på tv. Väntar på att Hål i väggen ska börja, Grymt kul program ;D funderar också på att göra mig lite popcorn. Har ju cocelicola här hemma :) yeees.





Jag vill ju så gärna ha en sån här liten sötnos !  Har hittat jätte fina som är leveransklara nu, Men i Malmö ! som alltid. Jag vågar inte ringa dit och höra om vissa saker heller. Hur tusan ska ja förstå vad karln säger liksom ? nä du..
Nån som vill ringa Åt mig ?





Kommentarer
Postat av: Ida

jag kan ringa åt dig. jag kommer hem på torsdag!

2008-09-22 @ 10:59:46
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0