ensam och övergiven

Så känner jag mig nu. Bara hundarna som sällskap, dom små liven. Fast dom ligger nere i min säng skulle ja tro, och jag sitter här och ser på filip och fredrik. Har även gjort typ "läxa". Skulle skriva upp hur arbetsmarknaden ser ut överallt. Försökte göra en sammanfattning av nått slag men vet inte hur bra det blev haha . Ja kanske inte riktigt fattade uppgiften.. Har även prata med Emelie i telefon :) jätte kul :D Hon fick svara på lite frågor som ja också hade i "läxa". Frågor om mig haha.

Nä fy fan. Jag måste sluta läsa horoskop !!
Mitt: Du kommer att träffa en gammal kärlek och kanske avsluta vissa saker.

Ditt: Du kommer få tillbaka gamla problem på det privata planet.

Mina egna förkortningar hehe. Men fy fan, va konstigt det känns :S inte alls bra. Ja måste sluta vara så här ! Men ja kan inte rå för det, efter den där gången så kan ja inte riktigt slappna av.. tråkigt :P

Nä nu blir det nog sängen för mig. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0