Britney Spears

Idag så har jag klivit upp rätt tidigt för en gångs skull. Är med i nån vägledningsgrupp på Resurscentrum så ska dit hela 8.30 hela veckan. Jag hoppas verkligen att det ger mig lite klarhet i vad ja vill göra med mitt liv. Är verkligen helt vilsen nu (?)


Var iaf iväg och käkade lunch med mamma efter det. ÅKte runt i hela stan och kollade vad vi var sugna på men det var ju fullt med folk typ överaaallt. På aspendos såg vi  Mats, i rensam bilen ;)  tjockat pizza.
Slutade iaf med att vi åt på sibylla där det inte var så mycket folk.


Nu sitter jag hemma och tittar på E kanalen. Det handlar om Britney Spears. Stackars människa ! Hur orkar folk bara vägra låta henne vara ifred ? Ska hon behöva ta livet av sig innan hon får lugn och ro? Det borde vara förbjudet att vara papparazzi!



Härligt väder idag :D


 


Kommentarer
Postat av: Ida

jaha okej.. hmm, det blir väl någon gång på dagen !

2008-09-22 @ 20:08:34
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0