vilken toppen torsdag!

eller inte

Har suttit hela dagen på resurscentrum. Okej det va inte så meningslöst som det brukar vara. Men ändå lite långtråkigt. Och som ett plus på allt minus så har jag super ont i magen också, yr och jävlig. Då känns de inte kul att sitta instängd i ett rum en hel dag.

Men nu är jag och Enzo iaf hemma :) Men fick ett sms av pappa att det va kalas för farmor idag kl 5. Så ja ska åka dit dårå. Jag och min plutt. Dom har ju aldrig träffat honom heller, få se va dom tycker :)

Stallet får jag nog ta efter det, känner att jag inte riktigt hinner med nu innan. Skulle ha åkt med mamma på stan sen för hon skulle fixa lite saker, Men då får jag hoppa det hehe. Man kan inte hinna med allt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack :)

din lilla är bra fin den också ;)

2008-10-23 @ 16:59:09
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0