Vilken helg

Ja helgen har vart helt kanon :D Har fått festat med underbara brudarna plus Jonas och Tobbe ;)  jag är snäll och inte räknar med dom som tjejer ;)  Vi hamnade på Olles och dansade gärnet :D Ojoj kul kväll :D Kevin skjutsade hem oss och dagen efter vaknar jag och mår sämra än någonsin. Jag som sällan blir dålig dagen efter. Jag spydde och spydde hua :S Ja va ju inte ens särskilt full. Förr under gymnasietiden va man ju dyng jämt. Minnesluckorna va ett måste och man däckade ju lite då och då hahahaha. Men ja mådde fan aldrig dåligt :) men nu jävlar, börjar man bli gammal och grå haha.
Får se hur det går nästa helg.

Nu sitter jag med min lilla sötnos liggandes i mitt knä. Han sover så sött ♥
Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan börja göra mat. Är ganska hungrig nu. Fast vi ska vänta med att äta tills Emil kommer  :) typ halv 9 tror jag han landar på resecentrum, ska bli skojj att träffa han igen :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha men kim då, blev du så dålig ? ;P tack för den kvällen iaf! var kanonkul !

2008-10-27 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0