tid för vaccination

Ja nu var det bokat. Vaccination för Enzo :) Måndag kl 13 i bollnäs hehe ;P Vi ska ju ändå dit och klippa ferrari då så vi tar det på samma sväng :)

Igår så kom Jesper hem, så jag och Enzo sov hos han inatt. Blåste som tusan så jag tror Enzo knappt sov nått. Inte jag heller för han pep så mkt. Men nu på morgonen hemma så sov han istället. Och tro på fan att det snöar ute ! inte så lite heller. Tur att det är blötsnö iaf så man kan åka utan vinterdäck. Hur många är det som sätter på dom i förebyggande syfte liksom ? inte vi Engmans iaf haha.
Förra vintern när jag praktiserade hos Jessica Mårds ute i ringnäs så åkte jag lillmerca utan vinterdäck ett bra tag. Bara det att då va det inte blötsnö utan packat med snö på hela vägen så det gick inte riktigt lika bra som nu haha. Kommer ihåg när jag skulle åka hem en dag, så skulle jag svänga av vägen som vanligt, Men hoppsan inget hände när jag bromsade och svängde haha. Så jag såg min väg glida förbi haha, Så fick jag backa tillbaka sen när bilen äntligen stannat.


Så här såg det ut i morse (lätt överdrift)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0