skönt att det är över

Äntligen så har jag slutat jobba ;D fast va ju ett tag sen iofs haha. Fick träffa Ida en snabbis också innan dom åkte vidare :) Väldigt kul, har verkligen saknat dig :D finns ingen som du <3



Jag och Ida på en av dom alltid så roliga nytorpsfesterna :D




Nu sitter jag och väntar på mat, och surar lite hehe. Systemet är ju stängt i morgon och jag hann inte dit idag innan dom stängde så det känns ju kul !
Dom får väll för i helvete gå ut i radio eller något om dom tänker ha stängt !? hur ska man annars veta. Får väll bli full på vatten och syre i morgon jag då..

Efter maten så ska jag åka och ta in hästarna. Tänkte även sola på samma gång. Kan behövas haha. Annars behöver jag bara gå naken i morgon så tror folk att jag har klätt ut mig till en snögubbe.


Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2008-11-03 @ 14:55:17
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0