Regn regn regn regn ....

Vad less man blir på allt detta vatten ! Man får ju springa vart man än ska när man är utomhus : P

Och det där på arbetsförmedlingen var ju givande .. Oja!
Eller inte.. Det va ju mest sånna här viktiga jobb liksom, när man måste ha utbildning och erfarenhet, Vilket jag inte haaar! annars va det bara teleperformance, och där vägrar jag jobba. Ja hatar ju att prata i tlfn, speciellt om jag ska få skäll också. Om det ringer massa sura och otrevliga.. Nänä

Nä fy fan, nu regnar det ännu mera. Jag som tänkte åka till stallet, kommer ja väll få simma upp för backen där.. Åååååh hatar regn !!!!!

Men i morgon kommer jag förhoppningsvis att vara världens lyckligast :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0