Nyttighetsdag

Ja det var vad ja hade planerat in iaf, eller nyttig å nyttig. Har inget att göra med va ja kommer äta, utan att ja ska vara duktig och städa och tvätta lite :) Måste ju vara fint och städat på mitt rum :D Men jag fastnade vid datan jag haha.


Även att jag har blivit medlem på den här gratis makeup sidan. Kan ju prova eftersom alla andra gör det, Alla gillar ju gratis saker ;) Det verkar ju ganska så enkelt, plus att sidan är så himla rosa och söt :) Har redan fått ett gästboksinlägg att ja är vacker också haha ;) Nån mer som inte redan är medlem? (vilket ja säkert va den ända som inte redan va) så är det bara att klicka in och bli medlem här.

GratisMakeup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0