inte en vanlig måndag

på många olika sätt ;P en del bra, en del lite sämre.

Till att börja med så fick jag vakna upp i älsklingens säng haha. Dock ensam men man kan inte få allt. Fick somna ihop iaf :)
Sen har vi haft kalas idag för nelly fyller år :) eller idag, snarare nu på kvällen haha . Va ju mkt man måsta hinna med innan gästerna kunde droppa in. Vart massa med smörgåstårta och smask iaf :D
MEN, efter ett tag, när dom gästerna som först va här hade dragit och dom nästa hade kommit, Så ropar stefan ner mamma. Vi trodde han skulle visa henne nått som va på tvn. Men tydligen så hade han super ont i magen och hade spytt hur mkt som helst. På den korta stunden som han va borta.. :S fya.
Så mamma ringde runt lite, just för att han hade mått bra tills de bara sa pang så hade kan skitont.Låg å rulla runt i sängen. Slutade iaf med att dom åkte till sjukhuset, hoppas att allt går bra där..

Nu har iaf jag och Enzo gått å lagt oss. Han sover nog redan men ja ska se ett avsnitt av desperate housewifes först så ja kommer ikapp till i morgon. Missade ju dom två första den här sesongen .

Kommentarer
Postat av: Ida

passa så jag inte börjar grina här nu! hehe.

Du kommer alltid att vara min bästa vän. Det är ju lite jobbigt när vi inte hörs så mycket och träffas så mycket .. :( Vill så gärna att du ska se hur vi har det nu när vi flyttat ju.. <3

2008-10-15 @ 12:58:49
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0