duktiga jag

ja, tänka sig att jag bloggar idag också !

Idag så har jag vart med amanda hehe. Vi har varit i stallet, hon fick passa Enzo medan jag mockade och fixade :) sen åkte vi på donken och handla med oss mat till Gth. Jocke, Kim och Kevin va där och bytta växellådan på volvon så vi såg till så dom skötte sig ;)  Ärligt så förstår ja inte hur dom skulle få ihop de dära. va ju skruvar och prylar överallt !

Sen åkte vi på dollar, Men där vart vi utslängda för att dom stängde haha . Så då åkte vi på Lidl istället och handlade lite gotta hehe. så har vi suttit hemma och surrat lite, tills vi skulle skjuta ut nelly och hennes kompis till Nisse. Och nu sitter vi hemma med Enzo och tittar på tv. Fast vi sitter med varsin data så kanske inte blir så mycket tittandes på tvn just nu iaf  : P hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0