Du har vart min i 1 vecka

Hihi ja min lilla sötis :)

Dock blir jag nästan rädd för mig själv, haha. Jag sitter ju aldrig vid datan längre, vilken svikare jag är. Den har vart avstängd nästan hela veckan.

Igår så var vi till gävle. Jag , mamma och Enzo :) På jobbmässa på Läkerolarenan först. Det va rätt värdelöst, Föööör mkt folk och för lite plats. Man fick ju knappt luft därinne. Efter vi vart där så åkte vi till sandviken och hälsade på maria på hennes jobb :) hon ville ju träffa plutten :) Sen åkte vi till valbo och kikade lite, köpte en tröja på Jennys hund och katt till Enzo också. Enda mini mini tröjan ja hittade :) sötsöt hehe, Men han ska bara ha den när de är jätta kallt ute, han fryser så mkt annars och bara sätter sig på min fot ist för att kissa. Fikade lite gjorde vi också :) Skönt att ingen sa nått om att ja hade hunden med överallt. Alla tyckte bara att han va supersöt :D fick knappt ha han ifred ;P

Nu snart så ska ja  nog åka å rida, dumpa Enzo hos mamma på jobbet. Han har precis somnat efter ett vansinnesanfall!



Jag ber om ursäkt för mitt bullefejs

Kommentarer
Postat av: Ida

jaha kul att du kunde komma och hälsa på mig då..........

2008-10-10 @ 20:09:12
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0