vilken helg

Hemma nu igen efter en tripp till stallet. Min ända tripp idag haha . Släppta av mamam och stefan på stan då också för dom skulle ut och äta lite. Småt nervös mamma var över att jag inte har nå vinterdäck haha . Men vafan, ja är inte direkt kass på att köra och såååå halkigt äre faktiskt inte. Då hade ja ju legat i diket redan ;) Gick bra som tusan att köra iaf haha. Fast ja tog en omväg hem så jag slapp bli stående i rödljuset i uppförsbacke. Vågade inte riskera det ifall ja skulle fått en bil bakom mig så ja inte hade kunnat backa och ta fart.

Nu äre bara jag och min lilla älskling :) Nelly är ju hemma men i ett annat rum. Kevin och hans kompisar kommer väll strax dom också, skulle åka och köpa groggvirke bara. Fyllesvin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0