trött är jag

så att alla vet haha.

Har vart en trevlig dag iaf. Vart och provat massa hund kläder med Enzo inne på Maja och Pluto. Men köpte inget för kom fram till att de är att kasta bort pengarna. Om en vecka eller två så kan han ju inte ha plagget ändå så bättre vänta tills han växt klart. Mormor får sy nått provisoriskt så länge ;P Har ju inte råd att köpa nått helle för den delen haha.

Sen har vi haft finmiddag här hemma med familjen Pettersson. Dom är fortfarande kvar också men middagen är över haha ;P Och nu börjar ja blir trött. Skulle gärna gå och lägga mig men ska väll sova hos jesper och han är inte hemma så kommer inte in där :P har ingen lust att lägga mig i trappen och vänta heller. Skulle ha sett klart andra halvan av Narnia 2 också. Om jag orkar. Får se hur sent det blir, Jesper svarar ju aldrig hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0