snart lunch

och jag vet inte än om ja ska komma tillbaka och jobba mer efter lunch eller om jag får sluta då. Hade ju klart vart skönt att sluta, men om ja får jobba mer är ja ändå glad för då blir det mer pengar :)

Är så himla less på att inte ha nåra pengar. Börjar nästan få panik nu över hur fan ja ska få allt att gå ihop. Får 1000 spänn den 25e. Och då ska jag betala hö (700-800), min plattång (700) och min telia räkning. Ska ju få pengar från försäkringskassan också. Men för att få dom så måste jag åka på resurscentrum och fylla i en blankett och få den påskriven av någon där. Det har jag inte hunnit med eftersom jag har jobbat och dom stänger ju där samtidigt som jag slutar :S Även att efter försäkringskassan har fått min lapp, så tar det 2-3 veckor innan jag får pengarna. Jäkligt roligt hörde jag!

Kommentarer
Postat av: Ida

antar att du inte tänker komma ikväll..

2008-11-21 @ 11:40:52
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

jo jag förstod det. :( det är inte lätt när det inte finns pengar så :(

2008-11-22 @ 18:15:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0