smallville

Tittar på smallville nu, Jag och det lilla äcklet.  Clak har blivit helt galen haha.

Gud vad lessen jag känner mig. Mitt liv är inte så bra.. Eller bra är det väll men jag kan inte låta bli att tycka synd om mig själv. Fast jag vet att jag helt på egen hand rår för hur det är. Jag önskar jag hade nån som kunde förstå mig, men den ända jag har att prata med är mamma. Och hon förstår inte för fem öre hur jag funkar tydligen. Fast en sak håller hon med mig om iaf, Att jag faktiskt inte har råd att göra vissa saker när jag inte har nå pengar. De borde ju inte vara så svårt att fatta igentligen men det känns som det..

Och alla dessa jävla högtider. När man SKA gå ut och festa annars är man konstig. Jag vet för jag har alltid suttit hemma ensam, och alla har frågat va de är för fel på mig eftersom jag inte festar. Men hallå !? ska jag bjuda mig själv till nån som har fest då? jag har ju inga kompisar att vara med så. På juldagen ska väll alla ut tänker jag. Men inte jag för kul att gå ut ensam då.. På nyår så har jag iaf blivit bjuden på en fest, hos Hanna. Men jag vet inte om jag kan för har ingen hundvakt :P vilket är tråkigt.. Jag önskar våran familj bara kunde åka bort över jul och nyår och slippa allting. Slippa se alla som har så jävla roligt med sina kompisar. Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden till innan gymnasiet. Då hade jag nog gått på staffan istället för nytorp. Då kanske jag hade haft kompisar också..


Ge mig tillbaka gokartsommrarna! Det var så himla roliga tider !

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har kompisar Kim, du har iaf mig. <3

2008-11-25 @ 18:21:40
URL: http://tornros.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha. alla gånger du sagt att du alltid kan prata med mig då? varför hör du aldrig av dig då? Du vet att du kan prata med mig, du vet att jag förstår dig till 100 % .

2008-11-25 @ 23:02:19
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej nej, jag blev inte alls sur när du inte komma till Johanna. Det kanske såg ut som så när jag skrev, det tycker jag i alla fall när jag redan skickat det. Men jag menade inte så . Jag förstår att du inte kan komma egentligen och inte göra så mycket eftersom du inte ha nå jobb. Så jag förstår dig visst! Ja jag har jobb och lön, men då har jag världen sämsta lön så jag kan knappt betala hyran, eller alla räkningar. :/

Så jag förstår dig visst, även om du inte tror det!

2008-11-26 @ 12:16:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kim s

oj, du tog orden ur munnen på mej :/

hoppas allt löser sig :)

kul att läsa din blogg nu när man inte längre har nån kontakt med dig :)

2008-11-26 @ 15:17:53
Postat av: Kim

Hehe ja, Kan inte du också skaffa blogg ? :D så ja kan läsa din ;)

2008-11-26 @ 15:50:52
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: kim s

jag har en blogg men det är bara 2 gnällinlägg änsålänge och designen är skit ful ;P har du gjort din bloggdesign själv? :)

2008-11-27 @ 01:21:15
Postat av: kim

hehe men skriv mer dååå ;) va heter din blogg då? Hehe ja de har ja, Önskar ja hade nått photoshop program så ja kunde göra lite roligare. är ju inte så svårt om man kommer på hur man gör :)

2008-11-28 @ 09:38:03
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: kim s

vill du ändra min bloggdesign? ;)

2008-11-28 @ 11:36:25
Postat av: kim

hehe ja skulle ja väll kunna göra ;P Men ja kan ju inte göra så himla snyggt ;P Jag har bara tatt hem massa bilder från google ja som ja har använt ;P Hade vart roligare att ta mina egna bilder om ja hade haft photoshop ;P

2008-11-28 @ 15:40:40
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0