om 40 minuter

så slutar jaag !  skönit.

Kommer hö idag.. Så jaf måste åka till stallet efter ja har slutat. Bara hem och byta om först. Sen kommer jag vara helt utfattig.. inte lika skönit. Kostar väll minst 700 spänn höet. Vet inte ens om ja har det nu :S isf hoppas ja att ja kan vänta med att betala till den 25e då ja får nån tusenlapp för att ja jobba förra månaden. Fy fan läre betala min telia räkning på 200 och min plattång på typ 700 också. Sen vare nå mer räkningar från jordbruksverket eller agria också, minns inte riktigt. Har vart skitmycket räkningar hit och dit nu med registreringar och grejjer på hunden. Skönt när det är klart kan ja säga. Jag som har sån bra ordning vet inte ens vilka räkninar ja har betalat redan haha. Uscha.

Ikväll så är det City Akuten iaf. Mamma har lurat mig att börja titta så nu kan ja inte sluta hehe. Även att om ja är hemma så finns de inget annat att göra än att se på de för mamma vägrar att titta på nått annat haha.

nu ska ja kila upp och byta backup banden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0