Noskvalster ?

Nu sitter jag på jobbet återigen. Och tröttöga är jag över det haha! fast skönt att få in pengar för en extra dag iaf ;P

Vart inte så mycket sömna inatt för mig. Det lilla äcklet har åkt på noskvalster eller något tror ja ?! Låter som han ska dra in sina leksaker genom näsan ibland :S Det låter riktigt illa. Och han som redan har trånga luftvägar (för att han är chihuahua) . Det började för några dagar sen bara, och nu har det blivit mycket mycket värre. Speciellt på nätterna. Tänkte först om de va nått annat, För jag har ju hört "kvalsterhundar" förr. Och det låter mycket värre på Enzo tycker jag. Lite som att han har snorpropp i nosen ibland liksom. Men han är inge rinnig eller så. Och hostar inte. Dom andra hundarna harklar sig också lite, fast inte lika mkt som han. Men vi ska ta och åka in med han till veterinären på måndag om de inte blir bättre. Mamma tänkte åka in idag eftersom jag jobbar men dom är ju inte här idag hehe.

Jag hoppas att det inte är nått värre än noskvalster iaf. :/ 




Det lilla äcklet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Okej . Hmm , nä jag ska inte heller beställa än på ett bra tag. :P no money

2008-11-28 @ 10:31:47
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

athena har också det tror jag.. Hon låter skit konstigt, liksom nyser hela hela hela tiden men endå inte nyser

2008-11-28 @ 10:54:44
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0