Mosad Enzo

Snart så får man äntligen åka hem. Ska bara frankera nåra brev och sen vänta på att kl ska bli 16.00 så jag kan stämpla ut och sticka härifrån ;)

Va till Mickes matsal och åt lunch med mamma och Gunilla idag. Jätte god mat faktiskt. Man fick efterrätt också ;D choklad mousse och grädde. När jag skulle åka därifrån så gick jag förbi mammas bil. Skulle bara kika till hundarna då men tänkte vartfan är Enzo då? Liksom man brukar ju se hans bur/väska direkt. Men så kollade jag lite mer noga så ser jag att den är helt mosad!! Parilla eller Ferrari har hoppat upp på den så den hade blivit helt platt. Och däri va ju Enzo! Okej dom andra två är inte så stora hundar, Men dom väger rätt mkt för sina raser ! två tjockisar. Så jag vart ju skiträdd. Kunde inte komma in i bilen heller för den va låst. Så fick springa in och hämta mamma. Han hade inte gjort illa sig tror jag iaf. Jag hann inte stanna och kolla för jag hade 4 minuter på mig innan jag började så fick gasa därifrån fort som tusan.

Vera Moda Cowl Neck Button Through Knit Dress

Denna vill jag ha av tomten

Kommentarer
Postat av: Ida

aa hon låter så, som en gris typ. Jo men det ommer och den är det borta. Och alla hundar hon umgås med har säkert det så :S

2008-11-28 @ 18:34:50
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0