jobb igen

ja nu är man tillbaka igen. Men de kommer nog gå rätt bra att jobba idag. Sllutar ju snart haha ;) har fått lite pappersjobb också så tiden går fortare. Annars ska ja bara upp sen en sväng och byta backup banden och kolla kaffemaskinerna.

Igår hade ja en kul dag. haha. Jespers telefon verkar inte funka nått bra. Vi typ smsa lite under dagen så helt plötsligt så sluta han svara. Sen efter 3 timmar så får ja ett sms där de står -somnat eller ?- . Men hallå ! de va ju jag som aldrig fick nått svar. Alltså INTE jag som sover haha. Aja jag svarade på det iaf. Gick tre timmar till och då skickar jag - är tre timmar mellan varje sms standard eller ? - Inget svar.... Efter ett tag fick jag ett till sms - tänker på dig <3 - haha. de va ju gulligt men vilket bra svar på mitt sms ?! haha nej. Jag svarade igen - men får du inte mina sms eller ?- Inget svar haha. Men så vart det dags att sova så jag tänkte att de funkar väll inte men jag gör ett sista försök och skickar ett gonatt sms iaf. Inget svar haha. Nu på morgonen så hade jag fått ett sms ( de kom på natten nångång ) där de stog - saknar dig, vart har du tagit vägen ? - haha. Inga misstankar om att din Telefon kan vara utveckligsstörd !?

ja de är humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0