stress tisdag

Har inte blivit mycket bloggande haha. Men igår så var jag i sthlm heeela dagen ! I löööööv Stockholm :)

Men hitta inte så mycket som jag hade hoppats på. Köpte en kappa för att jag frös så mycket haha, och vantar, mössa och halsduk. Det var liksom kris. Och så köpte jag en klänning (trodde jag) i alla hast innan allt stängde. Hade ju inget att ha på mig på nyår !! så slet tag i en rosa söt liten klänning. Provade den idag och den var jääätte kort. Alltså ett kort linne, i ballongstuk. Den var alltså inte lika söt längre hahaha. Skulle kanske inte ha köpt den utan att prova. Men jag köpte ett par jeans iaf som jag faktiskt behövde :) Miss Sixty, min favvo :D skitsnygga! Provade flera par men alla var för stora. Fast det var 24or. Måste ha vart en större modell på dom. Men dom jag köpte satt iaf bra :)


Idag så har vi varit och handlat på olika stället. Även kollat lite mer på kläder, eftersom jag fortfarande inte har nått att ha på mig.. Men hittade inget idag heller. Eller jo hitta gjorde jag. Men priset var lite väl högt med tanke på att jag bara använder plagget typ en gång. Man vill ju gärna ha något nytt varje gång man går ut. Så nej det fick vara.


Nu har jag vart och solat med Nelly. Men inte fan vart jag nå brun. Gick ju inte att stoppa i fler än 2 tior så fick bara sola 10 minuter. Hann ju bara lägga mig så fick jag kliva ur igen. Bajs solarie!

Ska städa klart mitt rum nu och sen åka till Jesper för att sova. Ska upp 7 i morgon för att släppa ut hästarna. Åker inte och lägger mig igen som jag brukar göra annars. Har ju en del att göra innan ja ska åka sen. Läre åka senast 10 också.

Fy fan va trött jag kommer vara hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0