Onsdag

Idag så har ja cyklat framför tvn haha ! Jag var ju bara tvungen. Helt seriöst, så här kan det inte fortsätta. Visst jag är Inte tjock! Men jag kan inte säga att jag gillar min kropp. Känns som att bara för att man är "smal" så är man snygg. Men det finns nått som heter fult smal och så ser jag ut. Folk som säger att ja har snygg kropp, har uppenbarligen inte sett mig naken haha ! Hua :S Att jag började bry mig om det helt plöstligt då? ja, de går liksom inte att skratta bort längre. Eller visst, jag sitter inte och grinar för att jag inte är  nöjd med min kropp, men det känns verkligen. Jag är verkligen Gnällig nu haha. Men jag blir så arg när jag ser ut som en typ vältränad kille. Och med vältränad så menar jag mina skämt till tuttar haha. Det ser ut som bröstmuskler på en kille, Resten av min kropp sen bara ut som en vanlig smal killkropp haha. Hjälper nog inte att ja tränar mer heller, men man kan ju prova iaf. Om inte annat så kanske magen slutar växa iaf. Ser ju lite roligt ut ihop med mina spagetti ben och armar..


Sååå, nu har jag nog gnällt klart för idag ;)


Ska ta och plocka ihop lite här hemma nu så inte mamma blir sur när hon kommer hem.





Tänk om man kunde få se ut så där då !


Kommentarer
Postat av: Ida

ja tänk om man kunde få se ut sådär då!

2008-12-10 @ 15:48:18
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0