Ond lördag

Haha jaaaa, jag har svint ont i typ magen. Eller ovanför igentligen, innanför revebenen. :S Det gör huuuur jävla ont som helst. Jag vet inte om de är träningsvärk eller inte. För får som kramper ibland så jag knappt kan andas och sen släpper det och göra bara sådär molande ont som de gör hela tiden haha.

Vart iaf en okej kväll igår haha. Började med att Kevin ringde och sa att Skodan hade lagt av i rondellen vid vattentornet. Så stefan och mamma tog mercan och åkte till Gth för att hämta Forden så dom kunde dra skodan. Är ju typ slicks på mercan så går inge vidare att dra med den. Och Opeln är det typ driftstörningar eller nått på. Är nån jäkla lampa som lysen haha, och stog i boken att den typ har gått i nödkörning och att man direkt ska åka med den till en verkstad haha. Lyckat !  Iaf så när mamma och stefan kom fram till dom så hade en buss åkt ner i diket eller nått haha. Den kunde ju inte åka genom rondellen för att skodan stog ivägen så när dom fick iväg den så skulle bussen åka då i all snö. Gasade som tusan så bakdelen åkte ner i diket hahahah !
Sen när alla var hemma och glada så vart det Bowlingturnering haha, Jag vann heeeela tiden för jag är GRYM :D
Så vart det mat kl 10 och efter det sääängen ;D

Nu har jag och äcklet tittat på nån film med Olsen tvillingarna. Skulle behöva åka till stallet men måste nog vänta till kevin kommer hem igen så han kan passa Enzo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0