Måndag

och en dag närmare tills jag får mina pengar haha. Om jag nu får dom. Man vet ju aldrig. Kan ju komma nästa månad också. Och då är de jag som får cykla till stallet. Även att bilen ska besiktas den 19e. Och den kommer förmodligen inte att gå igenom. Bromsarna funkar ju bara på höger fram, spolarvätskan rinner ut på motorhuven och bältet funkar inte på förarplatsen. Just ja, kan ju fan inte cykla. Nån idiot snodde min cykel i somras !

Har plockat ihop lite i köket nu, jag och Nelly. Det ska komma en gubbe och kolla va de är för fel på frysen. Sen ska ja på resurscentrum kl 13. Eller strax efter kanske, huvudsaken jag är där före 14. Måste åka och mata hästarna före de också. Ja de händer lite för mig idag iaf haha.

Men ge mig pengar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0