Knäck kungen

Hähä Jajjemen ;)

Idag efter jobbet och stallet och allt annat så bakade jag knäck ;P Vart ensam hemma och kände att jag ville prova göra de nångång ;P Så nu har jag gjort min knäck debut.
Började inte så bra. Knäck smeten vart helt svart hahaha. Så jag gjorde rent allting och provade en gång till. Gick lite bättre för lät inte smeten koka lika länge. Såg god ut men stelnade fort så vart svårt att hälla i formar. Så jag tänkte att tredje gången gillt hehe. Och sista gången tror jag att jag fick till riktigt bra ;D Smeten var lagom rinnig. Och efter dom stelnat så gick det jätte lätt att ta av pappret men dom var ändå inte stenhårda :D Wohooo, jag är grym !





Dom ljusaste vart bäst ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0