knäck igen

Nu håller jag på med knäck igen. Min superknäck ;) mums! har gjort en plåt iaf, som Hanssons ska få i julklapp för Tobbe ville så gärna ha ;) Nu håller jag på att göra lite åt oss andra också :)  Just ja måste ju slå in mina julklappar haha. Kanske läge att göra det nu då när knäcken ändå kokar ;P

Har haft en heldag med Nellan idag. Hon har vart med mig och köpt julklappar och det vart nog ganska bra tillslut :) Träffade Ida med "familj" på Dollar :) Och även Malin Hellberg :) Mycket mycket trevligt :D

Nä fy fan, måste åka till stallet också. Orkas inte igentligen haha. Har så jäklans ont i magen :S Eller det börjar släppa lite nu så får väll sluta gnälla haha. Men mamma mår jätte dåligt och mår illa å har ont i magen så man vet ju aldrig om vi har samma sak haha. Har knaprat mig mätt på vitpeppar iaf haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0