Jobbat klart

Ja nu sitter jag hemma och väntar på mamma. Vart en massa tjaffs om lunchen, Som faktiskt inte var mitt fel !! för en gångs skull. Men jag fick ut för det ändå ? :O  Men mamma är väll på eeeeextremt taskigt humör.. Hon drog härifrån iaf haha, Jag sa att ja skiter i lunch man tappar ju lusten liksom. Så fick jag ett sms där hon fråga om jag ville ha Mc Feast, Och ja de ville ja väll. Men hon kommer aldrig så hon kanske drev med mig haha.

Fan vad jag saknar Ida ! Och dom andra nytorparna. <3




Sötis <3

Kommentarer
Postat av: Ida

haha jo jag skulle ha gjort det men då skulle jag ha fått 7 gånger tillbaka ;)

Haha men snyggaste kortet du tog på mig då :D

Jag saknar dig också <3

din mamma drev nog med dig ;) haha nädå

2008-12-11 @ 16:25:27
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0