Jobbar

Ja jobbar nu igen. Men slutar ju om tre timmar så hoppas tiden går fort. Hungrig är jag nu också. Han inte riktigt med att äta innan jag for.  Sen mååååste jag hinna till banken. Annars är jag luspank hela helgen..

Ikväll då vad händer ? Ingenting, Ingen nappade på msn om att vilja vara med mig så.. hehe
Ingen tv jävel har ja heller att roa mig med för ingen av våra kanaler funkar när de är snö ute. Så känns som en kul fredag att sittat ensam UTAN tv !! :O Det går ju inte. Hoppas att mamma och stefan kanske stannar hemma iaf så jag har nån att ha tråkigt med. Får väll sitta och titta på film annars men är så tråkigt att sitta och se på datans lilla skärm. Har ju ingen dvd heller för den är hos jesper. Får se om ja lyckas få hem den på nått sätt innan han åker ut och festar.
Va ju typiskt att ja skulle glömma den i morse :S 

Blir till att ta några djupa andetag och lugna ner sig.. Jag tycker faktiskt att ja har rätt nu.. Tycker också att de inte är nått stort problem, bara det att jag väljer att inte vara närvarande Just dom gångerna. Va gör det då? Folk säger att dom förstår mig iaf, typ Alla som jag berättar för. Utom en enda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0