Fredag

Idag så är det fredag. Man har helt tappat bort sig på dagarna. Jag vet inte riktigt vad det känns som att det är för dag haha. Typ måndag eller tisdag. 

Idag så har jag iaf vart ute i stallet jätte mkt ;) Vi har haft en Engagera oss i hästarna Dag :)  Pysslade med dom och körde lite NH :) på låg nivå hahaha. Jag lyckades få henne att stå stilla i boxen iaf och undvek att bli nockad. Sen ridningen gick väll hyffsat. Har gett upp det här att jag ska få henne i from varje gång. Det blir bara en kamp som slutar i att jag är heeeelt slutkörd och arg haha. Så ska börja om, rida med mjukare hjälper och få henne att inte bita tag och kämpa emot så mycket. Vore skönt om hon en vacker dag kunde bära sig själv istället för att jag ska bära upp henne. Jag orkar ju uppenbarligen inte hålla ihop 500 kg häst haha.

Nu är det bara myskväll resten av kvällen. Blir nog kanske lite Buzz senare också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0