får väll göra det då

Blev utmanad av Ida så får väll göra de då. hehe

Den här utmaningen gäller att lista 6 saker som gör mig lycklig,
men som egentligen inte är så viktigt.

Reglerna är:
 -Skriv vem som har utmanat dig
- Skriv ner 6 stycken saker som gör dig lycklig, men kanske inte är så viktiga
- Publicera reglerna och utmana 5 stycken
- Lämna en kommentar till de som du utmanat och låt dem veta att de blivit utmanade.

1. Pengar
2. Datorn
3.  ?
4.  ?
5.  ?
6.  ?

Det gick inte att få ihop 6 saker. Kanske om jag tänker lite längre. Det finns ju självklart en massa saker som gör mig lycklig. Men alla dom sakerna är ju viktiga så kunde inte skriva in dom i listan haha.
Kan inte heller utmana nån. För de är nog inte 5 personer som läser min blogg haha. Har bara Ida och Kim som jag vet, men Ida utmanade ju mig, och Kim också så de är redan gjort ;P

va tråkig ja är haha !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte tråkig!, jag orka inte ens gö dendär ;P

2008-12-05 @ 17:35:42
URL: http://llillah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe! tack. din hund är en riktig sötnöt han :) varör kallas han lilla äcklet? :p

2008-12-06 @ 00:49:51
Postat av: Anonym

hehe! tack. din hund är en riktig sötnöt han :) varör kallas han lilla äcklet? :p

2008-12-06 @ 00:50:21
URL: http://llillah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0